Kocası İle Tatile Gelen Almancı Kadını Siktim

Rakı Power: Konutlu Alman Hatunu Pamukkalede Siktim! Vural 26 Y., Kuşadası / Türkiye

Selam dostlar, adım Vural. Kuşadasında yaşıyorum ve Türkiyenin büyük bir seyehat acentasında Kokartlı Profosyonel Turist kılavuzu olarak çalışıyorum. Bu anlatacağım vakayı geçen yıl yaşadım. Kuşadasından bir yabancı turist konvoyuyla 2 günlük Pamukkale turuna çıkacaktım. Sabah kalkış saati geldi hareket ettik. Tur başlayınca ilk işim kendimi ve şöförü tanıtmak olur. Sonra da tur rotasını ve 2 günlük proğramımızın ayrıntılarını anlatırım. Natürel bu arada otobüsteki grubu tepeden tırnağa süzerim, aralarında Halı Kuyum Ten alıcısı var mı, sikilecek karı var mı diye. Hemen hemen her grupta kesinlikle bir iki sikilecek karı çıkar. Netlikle bu bir abartma veya atma değildir !!!

O gün de grupta çoğu konutlu çift olmak üzere bir kaç tane de tek karı vardı. Tek karılar pek öyle ahım şahım hoş değillerdi. Otobüsteki en hoş ve sexy karı olan, 30’lu yaşlardaki Sylvia ise malesef tura kocası ve 2 minik çocuğuyla katılmıştı. Hani kocası ve çocukları olmasaydı kesin sikmek isterdim ve sikerdim de. Başından beri o aileye, Halı alacak alıcı gözüyle baktım, o maksatla ilgilendim. Yorucu bir otobüs yolculuğundan sonra Pamukkaleyi ve Hierapolis antik şehrini, antik tiyatro ve kabirliği dolaştıktan sonra akşam otele giriş yaptık. Grubun anahtarlarını dağıttım, akşam yemek saatini bildirdim ve otelin termal havuzunun gece 23:00’e kadar sarih olduğunu, şifalı suda yüzebileceklerini söyledim. Grup odalarına böldü. Akşam yemek saatinde lokantaya indiler, grupça yemek yedik. Tüm gruba birer duble Rakı ısmarladım. Bunu herzaman yaparım, grubun keyfini ve memnuniyetini yükseltmek için. Genelde gruptaki erişkin herkes ısmarladığım Rakıyı kapsa. Tadına bakıp da hoşlanmayan olursa, ona bir bardak Şarap ısmarlarım. Yemekten sonra yalnızca bizim gruba özel dansöz çıktı. Dansözün gösterisinden sonra kalktık. Bazısı otelin barına, bazısı da termal havuza yüzmeye gitti. Ben de mayomu giydim havuza gittim.

Havuzda 4-5 tane yaşlı alıcı ve Sylvia yüzüyordu. Ben de girdim havuza, kendi halimde yüzüyordum. Sylviaya özellikle yaklaşmıyordum ki, havuzn yanıbaşında çocuklarıyla oturan kocası kıl olmasın ve ertesi gün gireceğimiz mağazalardan alışveriş yapsınlar diye. Saat 22:00’ye kadar filan surattık. Bu arada ben kocasının yanından yüzerek geçerken adamla bazen bir iki kelime birşeyler konuşup geçiyorum, arayı ısıtmak için, güvenini sağlamak ve iyi satış yaptırmak için. Yüzerken Sylviayla karşılaştığımızda ve birbirimizin yanından yüzerek geçerken yalnızca gülümse ediyorduk birbirimize. Derken havuzda yüzen o yaşlı alıcılar çıkıp uyumaya gidince, havuzda yalnızca Sylvia ve ben kalmıştık. Gidişat böyle olunca ben özellikle Sylvianın yüzdüğü yere yakın yüzmüyordum. Sonra kocası Sylviaya seslendi, çocukların uykusunun geldiğini ve sabah erken kalkılacağını söyleyerek havuzdan çıkmasını istedi. Fakat Sylvia kocasına, “Sen yatır çocukları, ben havuz kapanana kadar yüzeceğim!” dedi. Kocası da yanıt vermeden çocukları aldı odaya gitti, ama Sylviaya öfkelenmişti.

Biz kaldık mı koskoca havuzda Sylvia ile başbaşa! Sylvia yüzerek yanıma yanaştı ve bana turun ertesi günkü etabıyla alakalı sualler sormaya başladı. Havuzun kenarına tutunduk, suyun içinde tur hakkında konuşmaya başladık. Derken Sylvia pat diye damdan düşer gibi, “Kılavuzların çok çapkın olduğunu dinlemiştim, bana niçin hiç asılmıyorsun? Kocamdan mı çekiniyorsun, yoksa beni yeterince çekici ve hoş bulmuyormusun?” dedi. Ben yanıt vermek istemedim, yalnızca tebessümmekle kanaat ettim. “Kavradım, Konutlusun!” dedi. Konutlu olmadığımı, bu işle konutluluğun yürümediğini söyledim. O halde niçin asılmadığımı tekerrür sordu ve suyun içinde ayağını önüme uzattı ve sikime bastırmaya başladı. Resmen sikişmek istiyordu. Ben yeniden mesafeli davranıyordum, zira havuzun çevresinde bir iki tane yavşak garson dolanıp duruyoru. Böyle şeylerin acentanın kulağına gitmesi pek güzel olmadığı için, garsonların veya değişik otel personelinin yanında alıcılarla bu cins yaklaşımlarda bulunmamaya çalışıyordum. Sylvia, “Kocamdan çekiniyorsan, çocukları odada yalnız vazgeçip gelemez o!” dedi…

Ben de, “201 nolu odada kalıyorum, 5 dakika sonra odama gel o halde!” dedim ve Sylviayı havuzda vazgeçip odama gittim. Az sonra kapıyı tıklattı, açtım. Sylvia içeri girdikten sonra kapıyı kapadım ve kapının artta öpüşmeye başladık. Ama nasıl öpüyor, resmen dudaklarımı kemiriyor, elini de mayomun içine sokmuş sikimi avuçlayarak. “Yavaş ol azıcık yavrum, bu ivedin ne?” desem de beni dinlemiyor, kıtlıktan çıkmış gibi saldırıyor. Dudaklarımı vazgeçip önüme çömeldi, mayomu çıkarıp sikime saldırdı. Zati kalkmış sikimi bir müddet ağzına alıp sakso sürükleyip iyice kıvama getirdikten sonra, bikinisinin altını üstünü fora edip, elimden tutarak yatağa çekti beni. Sırtüstü uyuyup bacaklarını ayırdı. Elimi kıllı amına attım, okşamak, azıcık yalamak istiyordum, “Vazgeç şimdi! Gel buraya!” diyerek beni üstüne çekti. Bacaklarını belime dolayarak tek hücumda sikimin tamamını amına vakumladı. Ben ağır ağır pompalamaya başladım, fakat Slyvia öyle bir çabuk ediyordu ve süratli sikmemi istiyordu ki, sanki kaçan Uçağa yetişmek ister gibiydi.

Daha amına gireli 1 dakika olmadan bu sarsılmaya ve titremeye başladı ve orgazm oldu. Çok bayan siktim, ama bu kadar tez orgazm olan bir bayan daha görmemiştim. Kazık gibi sikimi amının içinde tutsak yakalıyordu, vazgeçmiyordu ki ileri geri sunim. Dudaklarını uzatarak dudaklarımı kaptı ve dudaklarımı kemirirken, amına hafifletti ve altımda kendisi hafif hafif ileri geri yapmaya başladı. Ben de bu hareketlerine katılıp amına girip çıkmaya başladım. Fakat bir cinsli bütün olarak ne istediğini kavrayamıyordum, süratleniyordum, sikimi amında kıstırarak beni yavaşlatıyordu. Amına yavaş yavaş girip çıkıyordum, bu sefer de belimden asılarak süratlenmemi istiyordu. Bir de sikişirken hiç konuşkan değildi, ne birşey söylüyordu, ne de rastgele bir inleme sesi çıkarıyordu. Doğrusu karıyı ne stilde sikeceğimi öğrenemiyordum…

Neyse ki hatun, sikim amındayken beni yatağa devirdi ve yuvarlanarak üstüme çıktı ve insiyatifi eline aldı. Başladı kafasına göre üstümde zıplamaya. Bazen çılgın gibi süratleniyor, bazen durma derecesinde yavaşlıyordu. Sonunda göğüslerini bana iyice yapıştırarak, kısa kısa gidip gelmelerle yine orgazm oldu. Ben daha boşalmamıştım, sikim kaygan amının içinde zonkluyordu ve hareket etmeme müsade etmiyordu. Kasılması ve titremesi bitince sordum, “Peki ben ne olacağım?” diye. Sikimin üstünden indi ve saksoya başladı. Taşaklarımı sıkarak sikimi 4-5 dakika emdikten sonra ağzına boşalttı, döllerimi dolaysız midesine indirdi. Sikimi yalayarak arındıktan sonra, benim afallamış bakışlarım eşliğinde bikinisini giydi ve “Kusura bakma, sabaha kadar kalmak isterdim, fakat gitmem gerek, kocam asaptan kudurmuştur şimdi. Zati kocamla aramız bozuktu, Türkiyeye tatile gelme nedenimiz çatırdayan konutluluğumuz yine rayına oturtmak içindi…” dedi. Benden E-Mail adresimi alıp, dudağıma bir öpücük kondurup gitti.

Sabah, turun 2. ve dönüş gününde, Sylvianın da kocasının da suratları asıktı. Muhtemelen dün gece münakaşa etmişlerdi. Mağzaları ziyaret ettiğimizde ise ikisi de girmedi içeriye, başka bir deyişle o aileye Halı filan satamadım. Tur bitip Kuşadasına vardığımızda, tüm grup sevinçliydi ve otobüsten inerlerken bana ve şöföre teşekkür edip, bahşiş vererek ön kapıdan indiler. Sylvia ve kocası ise arka kapıdan inip, bizle vedalaşmadan otellerine gittiler. Tatilleri süresince birdaha da görüşmedik. Havaalanı transferlerine Transfermenler eşlik ediyor ve benim de o gün zati turum vardı.

Herkese hoş sikişler diliyorum dostlar!